måndag 3 januari 2011

Bara en till........sen är det slut med julsaker

God fortsättning på er alla ........ igår kväll gjorde jag klart en sak att hänga i julgranen som jag inte hann att få färdig innan......eftersom jag inte hade så små kulor, men i går reades allt till julen ut till halva priset och då slog jag till och inhandla en förpackning mindre kulor.......... kunde ha sparat att visa den till nästa jul, men jag gör det nu iallafall även om julen snart ska raskas ut

Jag har gjort i frivoliteter och sytt fast den runt en liten julgranskula

Nu blir det inte mera juligt förrän till nästa jul


6 kommentarer:

  1. Vilken söt o fin klockan i förra inlägget också :) Jag har inte varit så flitig på datorn de senaste dagarna men jag får ta igen lite när jag känner mig redo. Ja tänk att jag vinner igen...fattar inte för så brukar det inte vara men vad roligt det är ändå. Kram

    SvaraRadera
  2. En mycket speciell, alldeles egen och ovanlig juldekoration! Eller har du sett andra sådana, jag undrar hur du kunde komma på att göra den?

    SvaraRadera
  3. Gu´så fint och annorlunda!!! Vad du kan finesshandarbeten !!!
    Jag har nog en näsduk med frivoliteter. Den är jättefin !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Vad fin, och ovanlig den är. Det är lite trist att packa bort julen, men nu väntar vi på våren.

    SvaraRadera
  5. Jättesöt! Du är verkligen pysslig och påhittig!

    SvaraRadera
  6. Den fina kulan gillar jag :)
    Annika

    SvaraRadera