torsdag 30 december 2010

Önskar alla ett Gott slut och ett Gott Nytt År.......

Ett år går fort , bara en dag till sen är det nytt år igen , vill önska

Alla ett Gott slut och ett Gott Nytt År

Under detta året har det öppnat sej en helt ny värld för mej ..... bloggvärlden,

tack för alla fina kommentarer jag har fått,
alla fina tips ,
att jag fått se så mycket fint alla gjort ,
sist men inte minst har jag fått många nya bloggvänner

Nu ser jag fram emot ett nytt och händelserikt år

Kram på er alla

här på bilden har jag gjort en liten klocka i frivoliteter som ska ringa in det nya året

GOTT NYTT ÅR!!!


7 kommentarer:

  1. Ônskar dig ett riktigt Gott nytt år också, och tack för det gamla. Det är roligt med blogging, Facebook förstår jag mig inte på.
    Har beställt lovikkagarn för ett hutlöst pris.

    SvaraRadera
  2. Jag vill också önska dig ett Gott Nytt År!
    Jag är så glad att jag har hittat din fina blogg.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig ett riktigt gott nytt år.

    SvaraRadera
  4. Här kommer också en önskan om ett riktigt Gott nytt år och måste passa på att tala om vilka fina saker jag tycker du har gjort - allt från dina härliga lovvika vantar till Tilda dockorna:-)
    Cina/creadiem.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  5. Gott Nytt År! Jag håller med Cina. Och så vacker klockan i frivoliteter är! /Vänligen Ulla Laiho

    SvaraRadera
  6. Gott nytt år till dig också, och hoppas du fortsätter vara lika duktig med alla konster du kan under året som kommer som det som varit!

    SvaraRadera
  7. Alltid lika fint med dina frivoliteter. Önskar jag kunde det. Håller fullständigt med dig om det här med bloggandet. Visst är det roligt och det känns nästan som om man känner varandra på nåt underligt sätt.
    Ha nu en underbar fortsättning på nyåret

    Kram Maidi

    SvaraRadera