fredag 21 januari 2011

Behövde lite omväxling.........

Jag har virkat och virkat och virkat och håller nu på med 3:e och sista lampskärmen så snart kommer det färdiga resultatet

Men jag kände bara att jag var tvungen att göra något annat litet emellan så det blev att göra med denna YoYo Maker.

Har ju tidigare gjort hjärtan, men nu blev det små blommor ....... har inte riktigt än bestämt vad jag ska använda dom till ..............

om jag gör en tavla , sätta i ett ris, halsband, ...... eller något annat




9 kommentarer:

  1. Så fina de blir! Jag förstår att du behöver lite omväxling när du måste tillbringa dagarna i viloläge och inomhus. Tur att du behärskar så många olika tekniker. Hopps att du får en fin helg, trots allt!

    SvaraRadera
  2. Vad det är blir av dem så är de jättesöta.
    Trevlig Helg och Kram från mig.

    SvaraRadera
  3. Men gu´så söta !! Det är ju riktiga scrapblommor !!! Har aldrig sett en sådan mackapär ?? Ha det så bra du kan !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Så fina blommor du gjort, men vad är det för mojäng som du har gjort dom på, har aldrig sett en sån förr. Hoppas att du har det bra trots benet i paket.
    Kramar från Vävarfinken Mia

    SvaraRadera
  5. Yoyo maker, det har jag aldrig hört talas om. Men fina blommor blev det!

    SvaraRadera
  6. Aldrig hört talas om en sån grej. Fina blommor blev det av den.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jättefina o lila ;*) Blir nog supefint vad du än hittar på med dom. Kram

    SvaraRadera
  8. Så fina i i min färgskala!

    SvaraRadera