onsdag 12 januari 2011

Korsord och virka

I dag skulle jag fått åka hem för att invänta operation 2 nästa vecka, men ibland har man tur ...... Hihihi operationen blir imorgon ,så några nätter till här sen hem för gott. Men det går ingen nöd på mej virkning och korsord och min iphone sen har jag full sysselsättning. Jag ska virka ett antal av dessa stjärnor och sen får ni se vad jag tänkt göra med dom ....... Det ska inte bli en duk utan något helt annat , bara att hoppas det blir så bra som det är i mina tankar


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Skönt för dig att få operationerna överstökade på en gång. Och du verkar få tiden att gå trots sängläge.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du fick operationen så fort. Du verkar dock ha det bra fast du är konvalecent.
    Sköt om dej och lycka till med operationen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken tur det är att virkning, korsord och I-phone finns. Synd bara att man inte får motion på köpet.
    Lycka till med operationen nu.

    Kram Maidi

    SvaraRadera