fredag 7 januari 2011

Nu är det dags för att fira lite igen........

Nu är det dags för att fira lite igen, jag har nygligen kommit över 6000 besökare och snart så fyller jag 1 år ..... tänk vad ett år går fort

Tänkte att jag skulle lotta ut denna tavla i sidenbroderi

För en lott lägg en kommentar

för 2 lotter lägg en kommentar + länka till din sida

för 3 lotter lägg en kommentar + länk på din sida + bli min följare om du inte redan är det då har du redan en lott

Sista dagen att lämna en kommentar är den 25 jan kl. 9:00

Lycka till!!




21 kommentarer:

  1. En mycker vacker tavla! /Vänligen Ulla Laiho

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tavla. Jag är med i ditt lotteri. Jag tar tre lotter.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin tavla!!
    Grattis till dina fina siffror o snart ett årsdagen =) Klart jag vill vara med här på ditt lotteri. Ska länka också. Kram

    SvaraRadera
  4. Jag är med, för en fin tavla. 1 lott.

    SvaraRadera
  5. Vill jättegärna få tre chanser att vinna den fina tavlan. Följare är jag ju redan, skriver gör jag och naturligtvis länkar jag.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis till så många besökare - och snart ettårsdag som bloggare! Du gör så mycket fint! Det är klart att jag gärna är med på din utlottning. Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  7. Grattis till ettårsdagen och alla besökare.
    Klart jag vill vara med i utlottningen av den fina tavlan. 1 lott.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Denna chans till ngt så vackert låter jag inte bara passera. 3 lotter tar jag.
    Grattis!

    SvaraRadera
  9. Fantastisk söt tavla som skulle passa så bra hos mig, så jag tar 2 lotter.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  10. Tre lotter till mig! Så fin tavla vill jag gärna försöka vinna :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  11. Madelene Gustafsson10 januari 2011 kl. 10:26

    Åh, vilken fin tavla!

    Kram
    Madde

    SvaraRadera
  12. Grattis till din innehållsrika blogg och alla besökare! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina tavlan och har gjort en länk från min sida. Jag tar tre lotter!

    SvaraRadera
  13. är jättegärna med. Har blivit följare oxå:)

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Det fina med tävlingar är att man hittar fram till nya fina bloggar. Lägger mig till som fölgare och linkar :)

    SvaraRadera
  15. Så fin tavla du har gjort, men hur gör man för att länka till din sida? följare klarade jag av men sen blev det stopp.
    Hälsar Vävarfinken Mia

    SvaraRadera
  16. Vilken fin tavla, jag vill gärna vara med i utlottningen!

    nannaeATlive.se

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med :-) Jag gillar blommor! Har länkat också, så två lotter tack!

    SvaraRadera
  18. Tjoho Gunilla nu har jag klarat av alla steg i din utlottning få se om jag kommer ihåg det till nästa gång.
    Tack för hjälpen
    Kram från Vävarfinken Mia

    SvaraRadera
  19. Grattis!
    Klart jag vill vara med å försöka vinna den trevliga tavlan..
    Trevlig blogg som jag hittade hos Rosenvante..
    Mvh
    Doris Eriksson
    vivdor@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Agneta i Spanien är ganska nybörjare... Min mailadress , ajbenicasim@hotmail.com Hej igen

    SvaraRadera