onsdag 26 januari 2011

Ett halsband blev det............

Jag vill börja med att tacka för alla fina kommentarer och krya på dej hälsningar som jag fått de värmer verkligen :) Tack !!!!
Blir förvånad att dagarna bara flyger iväg .......... kan ju inte göra så mycket utan det blir mycket sittande vid Tv med ett handarbete , och dator.

Har stolar utplacerade lite här och där så jag kan göra lite för att underlätta för min familj , som sortera tvätt , skala potatis mm. Så dagarna har jag inget problem med att fylla ....... snart bara 4 veckor kvar , sen får jag börja stödja lite på min fot igen.........

Jag gjorde ett halsband av mina små blommor......

Hilda tyckte inte om den ........skulle aldrig sätta på sej den!!!! , men ställde ändå upp som modell

Ja smaken är ju olika......




7 kommentarer:

  1. Jättesött halsband! Får du inte stödja på foten förrän om 4 veckor?! Då gäller det verkligen att ha tålamod! Man kan ju hoppas att det är mer vårlikt när du väl får börja gå på foten. Ha det så gott du kan!

    SvaraRadera
  2. Snygg, men förstår att din dotter säger nej. Har själv döttrar ...
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Ja inte är det så lätt o halta runt jämt inte. Bara fyra veckor...tänk vad mycket roligt du ändå kommer få gjort hihi.
    Tror inte mina döttrar heller skulle ta på sig detta halsband men vänta bara om det skulle bli jätteinne då skulle det itne vara töntigt ett dugg ;*)
    Jag tycker att det blev jättefint o lite häftigt =D

    SvaraRadera
  4. Skönt att du får dagarna att gå, än har du inte hunnit bli rastlös.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Oj vad drygt för dig ! Tur att du har något att pyssla med. Festlig ide´ med blommorna. Skulle vara snyggt till en vit sommartopp. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Fiffig manick att sy blommor med (såg längre ner...)

    SvaraRadera
  7. Känner igen det där med dottern! Man blir inte profet på hemmaplan... Men jag (och fler med mig tydligen) tycker att halsbandet blev jättefint!
    Tur att du är en "pysslig" människa så att du har nåt att göra när du nu inte kan röra dig som du vill!

    SvaraRadera