måndag 31 januari 2011

Paus från stickningen en liten stund....

Stor del av dagarna tillbringar jag med att sticka , sticka , sticka på min klänning så jag kände jag behövde göra något annat .

Har sen jag var nio år haft hål i öronen och alltid älskat att ha olika sorters och speciellt lite mer hängande .
Så idag gjorde jag mej ett par nya , har tidigare gjort hjärtan på samma sätt . Hitta en stomme som en droppe och vira silvertråd lite huller och buller runt omkring och så här blev resultatet.



10 kommentarer:

  1. Snygga personliga örhängen

    SvaraRadera
  2. Läckert! Du behärskar visst allt, tror jag. Hoppas att du kan njuta av denna soliga dag.

    SvaraRadera
  3. Håller med att du behärskar allt. Fina örhängen.

    SvaraRadera
  4. Gu vad du är dutti på många olika saker =D
    Verkligen jättefina och unika med. Kram

    SvaraRadera
  5. Örhängen älskar jag . Och dina hemgjorda är hur fina som helst. Och så fick du lite omväxling. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Härligt med personliga saker! De här gillade jag skarpt =)

    SvaraRadera
  7. Du kan visst allt hantverk. Vad fina dom blev.

    SvaraRadera
  8. Ja Gunilla ....varför inte prova på att scrappa. Maria i Smedby har en scrapträff framöver. En bra start. Gå in och kolla datum på hennes hemsida. Ha en bra dag !! Kram Eva

    SvaraRadera