lördag 31 december 2011

Gott slut och Gott Nytt År

Ja då har vi kommit till den sista dagen på detta året , tänk var har det här året tagit vägen

Igår var vi bjudna på 18 årskalas (Hildas pojkvän) ja det var nog ca 35 stycken där och vi blev bjudna på hemkokta kroppkakor..........bland det bästa jag vet!!!!. 
Tänk att göra kroppkakor till så många!!! 
vi åt så man nästan föll i "matkoma" och ändå hade de många kvar

Jag vill Tacka  alla mina underbara blogg vänner för alla fina kommentarer, de värmer verkligen och 
allt fint ni delar med er på era bloggar.......
sen jag börja blogga har en helt ny värld öppnats för mej 
och många nya vänner har jag fått <3
Jag önskar er ett Gott slut och Gott Nytt År
vi syns nästa år
Kram


12 kommentarer:

  1. Vilken fest med kroppkakor, det är så gott.
    Jag vill önska dig också ett riktigt Gott Nytt År, och Tack för din fina blogg som ger mig mycket inspiration.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Önskar dig med ett riktigt Gott Nytt År!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  3. Håller med dej avseende bloggvärlden. Massor av nya vänner. Jag önskar dej också ett GOTT NYTT ÅR!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja paltkoma vet man ju vad det är, och kroppkakor är väl ungefär samma...
    Även jag måste säga detsamma om bloggvärlden, inte hade jag en aning om vad det skulle innebära.

    Önskar dig ett gott nytt år med många nya spännande projekt!

    SvaraRadera
  5. Kroppkakor är mums. Tack för intressant läsning i 2011, och Gott nytt år.
    Blir spännande att läsa om allt fint du kommer att tillverka i 2012.

    SvaraRadera
  6. gott nytt år till dej o de dina..

    SvaraRadera
  7. Instämmer, verkligen!
    Och
    Gott Nytt År!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Gott Nytt År önskar jag dig. Kram Beijan

    SvaraRadera
  9. Gott Nytt År till dig med!

    SvaraRadera
  10. Gott nytt år till dig från Eva

    SvaraRadera