söndag 11 december 2011

Lucka 11................... 3:dje Advent

Idag får vi tända det 3:dje ljuset..... hej och hå vad tiden flyger fram,

Bara 13 dagar till julafton




I dagens lucka så lottar jag ut denna tomte som jag stickat och sen tovat.
Jag har hittat på mönstret själv , 
men iden kommer från panel hönorna som jag sticka förut som någon kanske kommer ihåg 
annars hittar ni dom HÄR

Vill du vinna tomten lämna en kommentar innan kl 16:00 på onsdagen den 14 december för då har jag dragningen.

Lycka till!









13 kommentarer:

  1. Så stilig tomte som sitter där och väntar in julen!
    Ha en fin adventsdag!
    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. Visst flyger tiden fram. Massor att göra och sen är det över på ett kick. Bäst att ta det lite lugnt så vi inte stressar oss sönder och samman. Vilken söt tomte. Jag skulle gärna vilja vinna den.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken söt tomte den vill jag gärna vinna. Ja, nu går det fort till jul, har helt missat att det är lucia på tisdag.
    kram!

    SvaraRadera
  4. Tomten är superfin, jag är gärna med i utlottningen. Tiden går verkligen fort, jag hänger inte med. Kram Christel

    SvaraRadera
  5. Alla tomtar är välkomna i vårt hus. Vi bor i ett riktigt julhus, så där gammaldags. Då ska det vimla av tomtar tycker jag. Ha en riktigt skön söndag . Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Helt klart jag vill vinna en sådan personlig tomte!

    SvaraRadera
  7. ÅÅHH va häftigt. här har vi tävlingar omvarannat,,hahah..Jag vill naturligtvis va med o vinna denna tomte..

    SvaraRadera
  8. Vilken söt tomte. Ja, tiden bara springer iväg och man undrar som vanligt hur man ska hinna med allt innan jul.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Klart man vill vara med o vinna en söt tomte det får man aldrig förmycket av så mysigt. Ha en skön kväll kram Beijan

    SvaraRadera
  10. Klart att jag vill prova lyckan att vinna en fin liten Tomte!

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med på ditt lotteri men attans så nära att jag inte hann med nu. Länkat på min blogg oxå =)
    kram

    SvaraRadera
  12. Hej.
    Åh vilken söt tomten den skulle jag vilja vinna och ge till min mamma.
    Mvh Annelie

    SvaraRadera
  13. Jag är ute i grevens tid, bara 45 minuter till dragning på tomten. Hoppas jag vinner.

    SvaraRadera