tisdag 13 december 2011

Lucka 13........ Lucia

Lucia idag hade tänkt jag skulle se henne på TV nu på morgonen och tända mitt ljus i ljusstaken från Paradis verkstaden i Färjestaden på Öland
tycker så mycket om den för det finns plats lägga lite vad man vill på fatet
 så nu till jul är det detta
........men det blev ingen Lucia jag somna om  ....jaja så kan det gå


                                                         En knypplad Lucia och stjärngosse
får hänga med på ett litet hörn



vill även idag påminna om tomte lotteriet som jag har i lucka 11 än finns det chans sista dagen i morgon 


8 kommentarer:

  1. Du får titta på reprisen i kväll. Det var jättefint på Tv. Det kanske blev sent på restaurangen i går kväll.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det var ett fint fat du fixat!

    SvaraRadera
  3. Vilken fin knypplad lussebrud och stjärngosse. Lucia går i repris klockan 18 i kväll.
    Själv såg jag 20 minuter och det var riktigt vackert.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tur att det går i repris så du fick sova ut. Det var så vackert och stämningsfullt i Göteborgs domkyrka på Tv.
    Ha en bra dag!
    Anneli

    SvaraRadera
  5. Luciamorgonen på Tvåan var jättevacker .jag vaknade och såg halv . Jill Johnson sjöng mäktigt. Du får se repris eller på datorn. Sova är också viktigt !!! Jättefina knypplingar !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Ett jättefint Luciatåg på fatet!
    Jag missade också Lucia på TV. Har inte sett någon alls idag.
    Dina knypplade figurer av olika slag är alltid fina.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  7. Du har knypplat Lucia och stjärngosse och jag som kämpar på med min spets hjärtat och korgen men utan LAN garn, det är i vägen hela tiden....men jag får fortsätta öva.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Många fina saker bakom dina luckor ju =)
    Försöker kika ikapp mig lite hihi

    SvaraRadera