måndag 12 december 2011

Lucka 12 .......... En stjärna i frivoliteter

En stjärna knuten i frivoliteter som jag spänt upp i en metall stjärna  
men vart skulle jag hänga den ????


Nu för tiden arrangeras det så mycket olika jul och blomster grupper  som kostar massor
så varför inte göra en själv då blir det ju min alldeles egna 
virade en ljusslinga runt blombågen
hängde upp min lilla stjärna


klädde jorden med mossa och sen fick mina små keramik tomtar och svampar, som jag inhandlat för många år sedan på Kalmar slotts julmässa,
hedersplatsen


Vill bara till slut påminna om mitt lotteri på tomte som jag hade i går , ni har ända till onsdag kl 16:00 och lämna en kommentar 


5 kommentarer:

  1. Så söta tomtar och det blev allt en tjusigt grupp! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. så fin stjärna.. nu sist då jag va på kursen då va det en som visade hur man gjorde frivolitet.. tyckte det såg invecklat ut...Tomtenissarna va gulliga oxå.ha en bra vecka..

    SvaraRadera
  3. Du är så duktig, du kan så många olika handarbeten. Tack för julklappen. Hade faktiskt tänkt gå och köpa ett par nya vantar....
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Den frivolitetsstjärnan hade jag gärna hängt hos mig! Fint med personliga arrangemang, tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Oj en så vacker stjärna och en vacker julgrupp.

    Kram Birgit

    SvaraRadera