fredag 23 december 2011

Lucka 23 ...............Tovad tomte

Ja idag är det dan före dan
jag hade ju sett fram emot att få ha mina 3 lediga dagar innan julafton , men har hela tiden känt att det var osäkert att jag skulle få det 
och vad hände i går kväll 
ett litet samtal från jobbet........
KRIS 
OCH 
IN BEORDNING!!!!
men eftersom jag skulle jobba julafton kväll så fick jag välja vilken arbetstid jag ville ha 
antingen morgonpasset till kl 14 eller jobba ett kortare kvällspass till 21
Valet var ju inte svårt ...
morgonpasset
Tur att jag hunnit att göra allt så gott som klart och så får man väl va glad att jag fick 2 dagar ledigt :)

Detta blir den sista tomten i denna årets julkalender,
hitta mönstret i Hemmets Veckotidning för några veckor sen
den är virkad.
Jag virka den i ullgarnet jag brukar ha när jag tovar 
Egentligen var det inte meningen att den skulle tovas ....
men jag kunde inte låta bli


5 kommentarer:

  1. Det var en söt och lite ruggit tomte! Riktigt gosig.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vad fina tips du gjort i din kalender, godisrecepten ska jag minsann prova ikväll. God Jul!

    SvaraRadera
  3. Det blir aldrig som man planerat. Skönt att du fick välja arbetspass på julafton.
    Tomten är så söt.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Gillar den söta lilla tomten :)
    Julkram till dig från mig.
    Annika

    SvaraRadera