onsdag 21 december 2011

Lucka 21........... Alla goda ting är tre

 Alla goda ting är ju tre
....................
sista hardangerhjärtat klart
alla hjärtan jag sytt är i olika storlekar 
sydde fast ett sidenband 
för tanken var att .......


jag skulle hänga upp i  ett fönstret. 

Det fick bli i mitt köksfönster,
 de gardinerna jag har där har jag haft i så många år , 
och jag har tänkt så länge, om det inte är dags att byta ut .
men jag har ändå lite svårt att skiljas från dom 
de får väl hänga me ett tag till



Idag ska jag njuta av en ledig dag , med litet gympapass och sen in till stan för att inhandla de sista julklapparna, inte för att vi ska ha så många i år men lite får det allt bli ändå
Önskar alla en härlig dag 

8 kommentarer:

  1. Hej förstår att du inte vill skiljas från dom inte jag heller. Men jag gillar dina mysiga hjärtan o det blev jätte fint i fönstret. Ha nu en skön dag med julklapps inköpen. Kram Beijan

    SvaraRadera
  2. jag säger det igen,, jag måste göra mina hjärtan klara för visst är de fina!,, gardinerna va oxå fina.Ha de bra.

    SvaraRadera
  3. Så fin din gardin blev med hjärtanen. Fast det är ju inget fel på den utan hjärtan hellre. Man måste väl inte kasta allt bara för att det har några år på nacken.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Förstår att du har svårt att skiljas från den fina julgardinen, det blev jättesnyggt med tre hardangerhjärtan i gardinen.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fint ditt fönster blev!
    Hoppas att handlingsdag har gått bra.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar gardin och ännu finare blev den med fina hadangerhjärtan. Hoppas du fick tag i de sista klapparna, själv är jag inte riktigt färdig.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad snyggt det blev i ditt fönster !!! Skönt med en ledig dag !! Kram Eva

    SvaraRadera