söndag 18 december 2011

Lucka 18 .....................Fjärde advent och sista utlottning

Ja då är det dags för att tända sista ljuset och redan om en vecka är julafton redan över
Hos mej är nu allt städat och pyntat 
bara granen som ska tas in och pyntas
Nästa vecka är det bara att ta det "lugnt ", ja jobba blir det ju förstås, inhandla sista julklapparna , laga lite mat , och så julgodiset.... men det får nog vänta några dagar till så det inte blir uppätet innan



Tänkte ha en sista snabb utlottning på en favorit sen förra året ....
 den virkade granen
och snabbt blir det vill jag lova ....... så den hinner komma fram till jul  
 tiden går ut i morgon kl 10:00 
så lämna en kommentar om ni är intresserade



Önskar alla en härlig advent









9 kommentarer:

  1. O du kan var glad att det tråkiga är klart. Få se till att fixa det i dag också. Vill jätte gärna vara med i utlottningen av den granna granen som skulle passa så bra i min öppnaspis bland tomtarna. Håller tummarna nu o hoppas på turen. Få önska dig en super härlig söndag kram Beijan

    SvaraRadera
  2. Jag är nästan klart med allt julstök också, idag ska vi hugga julgran, Har bakat frallor nu på morgonen. Jag vill gärna vara med i ditt lotteri, hoppas på tur att vinna granen, den skulle passa bra vid mitt pepparkakshus.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så söt och fin! Föll verkligen för den så hoppas fru fortuna är med mig: jag är med! Ha en fin advent!

    SvaraRadera
  4. Här är det inte färdigstädat ännu, men under dagen ska jag väl hinna göra något i alla fall. Jag gillar din gran jättemycket och vill gärna vara med i utlottning!

    SvaraRadera
  5. oj jag vill va med.. o försöka ha tur på denna fina gran..Du är välkommen med i min tävling du oxå.

    SvaraRadera
  6. Här är också så gott som allt klart inför julen. Mjuk pepparkaka står i ugnen och i em blir det familjems traditionella godistillverkning.
    Kul med en sista utlottning. Jag tycker granen är jättesöt så jag är med !! Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Helt underbar gran! Jag håller tummarna så hårt, så hårt och hoppas att turen är på min sida! /Kicki
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Tjusig gran! Klart jag vill försöka mej på att vinna den.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Var hittar man mönstret??? Så himla fin ;0)

    SvaraRadera