lördag 24 december 2011

Lucka 24 ........... God Jul

Jag vill önska alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR
och jag vill tacka alla mina härliga bloggvänner som tittar in , det känns som vi känner varandra
och Tack  för alla fina kommentarer jag får 

Välkommen in och titta in till mej


granen inte världens finaste , men den har vi huggit själva i skogen 
och halmbocken är en av de julsaker som jag tycker om mest,hade en sån i mitt hem när jag var liten





 våran lilla krubba



tallris med lite garntomtar som min svärmor gjort


denna lilla grisen har gjorde min svärfar och en garn tomte är svärmors verk




denna granen sydde jag för minst 15 år sedan




här ligger tomten och vilar upp sen inför julklappsutdelningen ikväll


Hoppas alla får en härlig dag
för in del blir det julfirande på dagen sen väntar jobbet mellan 15 och 22 

12 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort överallt! Hoppas du får det bra även om du måste jobba, själv är jag faktiskt ledig.
    GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. Till jul blir det många fina minnen man tar fram varje år, för det hör liksom till.
    Så mycket fint du har!
    Önskar dig en riktigt
    God Jul!

    SvaraRadera
  3. God jul till dej.. va mycket fint du har..tomten ovanför dörren, en sån ha jag inte sett förr, haha..JUlgranen tyckte jag va bra,, det konstiga med alla julgranar är..då de blir klädda är de så bra!

    SvaraRadera
  4. Så julfint du har. Nu önskar jag dig en riktigt God Jul!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Fint du har de och mysigt. God Jul till dig med o kram

    SvaraRadera
  6. Så fint du gjort! GOD JUL!

    SvaraRadera
  7. Så fint du har det.
    Hoppas att du ni också får en skön jul.
    Tack för julkalendern du haft.
    Massor av julkramar.

    SvaraRadera
  8. Det är så mysigt att titta in och se hur julfint det är.
    God fortsättning
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Jättefina julbilder du visar, för ute så ser man inte ett spår av julen.
    Ha en fortsatt skön helg
    hälsar Mia

    SvaraRadera
  10. Det är så härligt att titta in hos dig!
    Hoppas att din Julhelg har låtit dig vila också, trots jobb.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  11. Så mysigt med alla dina julsaker. Hoppas att du fått njuta mycket av helgen. Kram Eva

    SvaraRadera