torsdag 28 april 2011

Jag har fått en utmärkelse......

Jag har fått en utmärkelse av 4U2

Tack kära du jag känner mej hedrad, den är tänkt att man ska ge till en blogg som inspirerar

Den som får den får själv välja att ge den vidare till 0-10 stycken. Ingen ska känna sej tvingad att skicka vidare , det kan räcka att känna sej hedrad och få lite uppmuntran

Jag har valt att skicka den vidare till....... som vanligt har jag svårt att välja för det är sååååå många som jag blir inspirerad av , alla skulle egentligen få en men..........

valet föll på ........

Carina

Annelie

ni har varit och är mina absolut längsta och trognaste och jag blir otroligt inpirerad av era bloggar




4 kommentarer:

  1. Grattis till den utmärkelsen! Jag har varit totalt frånkopplad från bloggvärlden sen långt före påsk nu (känns länge) men nu har jag läst ikapp. Du ser ut att ha hunnit med mycket, resa till Blåkulla o allt! Du har gjort många fina saker. Jag gillar särskilt mycket det vävvirkade väskmönstret, det som blev en grytlapp den här gången.

    SvaraRadera
  2. Tack kära du för den fina utmärkelsen. Jag får ta hand om den om någon dag =)
    Önskar dig en finfin helg
    kram

    SvaraRadera
  3. Gratulerar till utmärkelsen, den hamnade rätt vill jag lova!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du haft en härlig Valborg !! Så får du ta en titt inne hos mig !!! Kram Eva

    SvaraRadera