fredag 8 april 2011

Är det en grytlapp eller ????

Ja man kan ju undra om det är en grytlapp jag gjort .......................... men inte , och inte är det lila heller , många har väl undrat om jag bara kan göra ngt i lila Hittade faktist lite lovikagarn och garn som blev över när jag sticka Sverigemössan förra året som jag sticka denna "lapp" av och sen in i tvättmaskinen så den blev tovad Så nu har jag en sittdyna att sitta på när jag sitter ute i solen, hoppas nu på en solig helg Önskar alla en härlig helg

10 kommentarer:

  1. Nu på våren är det skönt att sitta på något ute, innan det blir så där riktigt varmt och skönt.
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha nåt fint och gosigt att sitta på även om den inte är lila.....men det skulle varit väldigt snyggt med en lila oxå ;*)

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Med lovikkagarn bör den blivit lagom tjock att sitta på ute så här på våren. Bra också att använda sig av sina restgarner, något jag behöver lära mig:)
    Jag hoppas också på sol i helgen// Kram

    SvaraRadera
  4. Vara rädd om baken är bra. Hoppas du får en fin, solig helg!

    SvaraRadera
  5. Din sittlapp ser varm och go ut.

    SvaraRadera
  6. Vilken bra idé! Har en del grönt garn som skulle kunna bli en sittdyna... Trevlig helg!Kram, Lena

    SvaraRadera
  7. Det är ju jättesmart att tova i tvättmaskinen. Önskar dig många härliga stunder i vårsolens sken!

    SvaraRadera
  8. Skönt med sittlapp i ull! Och fint också.

    SvaraRadera
  9. Fint. Har du hunnit testa den, för du har väl sol nu?

    SvaraRadera
  10. ja idag är den invigd ,suttit och njutit i solen och den var så varmt och skönt om baken :)

    SvaraRadera