onsdag 20 april 2011

Födelsedagskalas här idag......

Idag fyller mitt mellanbarn Patrik 21 år, förr fick alltid den som fyllde tårta på sängen och så satt hela familjen tillsammans i sängen och åt tårta och titta på medan paketen öppnades, men så tröttna vi på det och tyckte det var bättre att den som fyllde år fick en frukostbricka på sängen i stället

så då brodera jag denna duken att lägga på brickan


klockan 6 idag dukades brickan sen stämde vi upp i sång Janne Hilda och jag " Ja må han leva ........





7 kommentarer:

  1. Hälsa Grattis från en garngalning i cyberrymden =D
    Tack snälla för de superfina paketet som kom idag.
    KRam och tack för att du lyste upp min dag =D

    SvaraRadera
  2. Gratulerar! Jag hade också velat få bricka med så fin duk på och gärna några lotter också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idé med frukost i stället för tårta. Och vilken fin brickduk! Inte dåligt att stiga upp så tidigt för att gratulera. "Föremålet" blev väl glad, hoppas jag.

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är så fint med de där broderade brickdukarna. Vann sonen något på Triss-lotterna?
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken trevlig idé med fruktostbricka på sängen ! Och med en så fin duk. Nånstans i mina lådor har jag också något liknande, men när barnen flyttat hemifrån får man andra vanor. Fast jag skulle gärna vilja ha frukostbricka på sängen !!!!!!!! Gla´ påsk på dig !! //Eva

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt att vakna på sin födelsedag och få så fin frukost! Vi har en liten flagga vi sätter fram på födelsedagar. Det ska göras lite extra den dagen.

    SvaraRadera
  7. ja om några veckor får jag med fira min 21 åring .Men utan bricka på sängen då han inte bor hemma ;( Men vi ska ha klas för honom här hemma . Mammma bakar bäst :))))

    SvaraRadera