onsdag 27 april 2011

Virkat upp lite restgarn............

Har tagit mej lite ledigt från både bloggande och dator, har haft så underbart väder så jag har njutit av det.

Tiden på min sjukskrivning håller på att rinna ut , har mentalt förberett mej på att börja på 25% , men har insett att jag vill mer än kroppen orkar me, har fortfarande ont varje steg jag tar och har inte den stabilitet i benet..... trots all tid jag lägger ner på träning varje dag så går det LÅNGSAMT framåt

Har iallafall virkat upp garnet som blev kvar från väskan jag gjorde och det räckte precis till 1 grytlapp/underlägg





10 kommentarer:

  1. Hoppas du inte ger upp utan fortsätter din träning, till slut ger det nog resultat ska du se.
    Grytlappen var fin, jag brukar också göra grytlappar när jag får garn över, men en så avancerad som din har jag aldrig gjort! Den var väldigt fin, får nog ta och pröva något liknande någon gång!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Kul idé till grylapp :)

    SvaraRadera
  3. Fin grytlapp. Det ser ut att vara 3 färger, och vi önskar väldigt ett mönster.
    Hoppas du har bra kontakt med Försäkringskassan om sjukskrivning, och arbete. Jag tror alltid kroppen säger ifrån vad den orkar, och klarar, och speciellt ditt ben.
    Nu ska jag med hund och barn till ögonläkare. Sen valpkurs.

    SvaraRadera
  4. Du har något att hämta hos mig! ;)

    SvaraRadera
  5. Du verkar vara en "hejare" på att virka - har du läst om Hjärtekatten som man kan virka för att skänka till hjärtavdelning för barn....
    kanske något för dig?

    SvaraRadera
  6. Jadu, ibland får man ta en liten paus. Det har jag också gjort nu ett tag. Kände att jag låg efter med så mycket här hemma och sen kom ju det fina vädret. Vem vill sitta vid datorn då?
    Finfin grytlapp du gjort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Jättefin grytlapp i härliga färger :-)

    Hälsningar Christel

    SvaraRadera
  8. Ja gu´ vad mycket garnsnuttar det blir över. Det var bra med äggen, där gick det åt en del. Men det finns ju annat smått att virka. Just nu är det fokus på sockan. Kram Eva

    SvaraRadera
  9. P.S. Maria i Smedby har temakväll 9/5 virka blommor och fjärilar.Låter trevligt ! Har anmält mig !! D.S.

    SvaraRadera