söndag 10 april 2011

En liten påsktupp

Har fått lite ullgarn över, bäst att göra något av det direkt så det inte blir en massa liggande så det blev en liten påsktupp till som jag stickat och sen som vanligt tovat i maskinen . Har ju flera stycken nu så denna ska jag har jag tänkt att ge bort i present i påsk till någon............. Det ena hinner inte bli klart förrän nästa är på G , överger stickningen lite och tar tag i virknålen istället Vad ska deta bli då ?????? Ja det kan man undra , det färdiga resultatet kommer.......................

10 kommentarer:

  1. Vilken stilig karl (tupp). Ja vad ska det bli? Gardiner kanske, eller en stor duk? Idag är det 16 grader varmt i Oslo!

    SvaraRadera
  2. Stolt o fin tupp och jag ser att du gjort om din header med...fiiint
    Ha en fortsatt härlig söndag. Kram

    SvaraRadera
  3. En jättefin påsktupp, den som får den blir säkert jätteglad.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. En söt tupp, hoppas den får träffa några hönor dit den kommer så kommer den säkert att trivas!

    SvaraRadera
  5. Fin tupp! Har också lite garn över men nu är jag färdig med panelhönor & tuppar...
    Snyggt typsnitt!
    Kram, Lena

    SvaraRadera
  6. Någon kommer att bli riktigt glad för en sådan gullig pressent!

    SvaraRadera
  7. Härlig tupp! Och så spännande det blir att få se vad det blir av din virkning.

    SvaraRadera
  8. Vilkens ståtlig tupp! Jättefin. Och jag tror du har gjort en sittdyna till, den här gången med lite piffiga hål i.....
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. Vad inspirerad man blir!!!
    Kram, Lena

    SvaraRadera