måndag 18 april 2011

Virkat mej en solhatt.............

Sol och värme har vi haft i flera dagar.................så härligt!!! i dag 18 grader i skuggan Har virkat mej en solhatt , kan ju va bra att skydda huvet nu när solen värmer så Fick hänga den på en flaska , för min provdocka Hilda var inte hemma idag, men man ser ganska bra ändå hur den blev I går var det stickfestival ..... ikväll ska jag på smyckeparty där de säljer både smycken och andra acceseoarer ( hm det kanske inte stavas så )....ska bli spännande att se återkommer om detta

8 kommentarer:

  1. Solhatt är alltid bra att ha, solen är ganska stark på sommaren.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Härlig hatt!! Färgen också!

    SvaraRadera
  3. Ser alldeles ljuvlig och skön ut =D
    Snygg färg oxå.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Snygg solhatt! Och färgen är läcker. Du kommer att bli jätte-ärtig i den! Förståndigt att skydda sig mot solen. Hoppas att det var trevligt på smycke-partyt.

    SvaraRadera
  5. Jag bär alltid solhatt, tycker det är så skönt att skugga ansiktet.
    Gillar din fina solhatt i lila

    SvaraRadera
  6. Vilken fin hatt! Kanske hittade du nåt smycke som passar till den?

    SvaraRadera
  7. Min frissa tycker nog att jag skulle ha en sådan med. Håret far illa av starkt solljus. Du kommer att bli jättefin !! Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Vad fin den blev! Jag tycker att det är en häftig modell!
    Kram,Lena

    SvaraRadera