tisdag 19 april 2011

I går kväll var jag på smyckeparty........

I går kväll var jag ju som sagt på smyckeparty hos min syster...... ZIZ Design hette den kolla gärna in länken.

Tog lite bilder på lite av det hon hade med sej, fungerar precis som Tuppeware, man beställer , lämnar pengar till värdinnan och så får man sina grejer ca en vecka efter

sen eftersom min syster hade ett party fick hon välja en vara vilken hon ville..............

bara ett litet urval av smyckena

skarfsar...




rosetter till brosch eller att ha i håret





Denna skarfsen handla jag .......fanns ingen lila !!!! men jag tog en blå, får ju variera sej lite





men dessa smycken inhandla jag , kände bara att de låg där och vänta på att bli mina













6 kommentarer:

  1. Så mycket fint, köpte du något?

    SvaraRadera
  2. Så vackra smycken och accessoarer!
    Trevlig Påsk!

    SvaraRadera
  3. Mycke fina grejor. Många hemmapartyn har jag varit på men aldrig smyckeparty...kuligt. Synd att de är en bit o åka annars hade jag gärna kommit hihi

    SvaraRadera
  4. Det finns så många fina saker, man blir ju nästan yr!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Så fina saker, speciellt scarfen du köpte. Smyckeparty låyer roligt, att välja och vraka bland så mycket fint. Min 13-åring tycker om läderarmband runt handleden. Det är modernt på hans skola.

    SvaraRadera
  6. Så mycket vackra smycke. Har hellre aldrig varit på smyckeparty. Måste vara skoj att botanisera i allt vackert. Säker på att jag blivit "köpgalen"
    Kram

    SvaraRadera