lördag 16 april 2011

Jag har fått en Award

Känner mej så hedrad för idag har jag fått en Award av Annelie Tackar :) Med denna Award följer att man ska skriva 8 saker om sej själv
Ja efter lite funderande så har jag kommit fram till att handarbete vet ju alla att jag tycker om så det tar jag inte upp


Utan detta ........



    1. Jag har efter många år inom omsorgen kommit på att mitt jobb i hemtjänsten är ett jobb för mej och att jag trivs så bra både med mina "gamlingar" och arbetskamrater och jag längtar till att få börja jobba igen, bara mitt ben blir så ok att jag fixar det, men snart så hoppas jag ....25 % till att börja me


    2. tycker om att va ute och gå i skogen


    3. fotografera


    4. hemmakär


    5. vill gärna ha full koll , men jobbar på att "kollen ska minska"


    6. har svårt att sitta still utan att göra ngt ........måste ha händerna igång


    7. läser varje kväll när jag lagt mej sover bättre då


    8. unnar mej att gå på zonterapi / massage 1 ggn i månaden


    Ja så lätt var det inte , men jag fick ihop mina 8


    sen ska man då skicka vidare .....och det är lika svårt det har svårt att bestämma ( haha där kom en sak till svårt att bestämma sig "ska man ta Aftonbladet eller Expressen" typiskt mej)


    Jag gör det enkelt för mej och erbjuder den som vill ha en Award får en av mig , ni är värda den alla ,,,,, så varsegoda det är fritt fram


    Önskar alla en härlig helg ...........det ska jag ha /Kramar

    6 kommentarer:

    1. Grattis till awarden så kunde man läsa lite mera om dig hihi. Tack för att du sänder den vidare...får se om jag orkar skriva någon dag ;*)
      Här har varit jättegrått hela dan men nu börjar solen spricka i genom. Ja är trött o lite frusen brr. Kram

      SvaraRadera
    2. Grattis till awarden! Hoppas du snart blir bra i benet så du du klarar inte bara jobbet men kan gå ut i skogen nån gång också!

      SvaraRadera
    3. Grattis till awarden.. Jag har också fått den här nyligen men inte kommit mig för att skriva ännu..
      Helt plötsligt ser jag här i högerspalten alla dina "etiketter" så jag tror att jag ska kika in på dom lite..

      Kram Maidi

      SvaraRadera
    4. Grattis till awarden! Den är du verkligen värd! Du är ju så kreativ och flitig och du gör så mycket fint! Trevligt att få veta de små sakerna om dig. Ska du besöka Stickfestivalen på Glasverandan i Kalmarsalen i morgon? Öppet mellan 11 och 16, fritt inträde. Det blir jättekul! Ha det gott!

      SvaraRadera
    5. Roligt att få veta lite mer om dig. Tack för att du tog emot min utmaning.
      Kram!

      SvaraRadera
    6. Kul att få veta lite mer om dig :)

      SvaraRadera