onsdag 4 maj 2011

Jag har fått en Award..

Jag har fått en Award av Eva Tack så mycket jag känner mej jätte hedrad och glad och tar tacksamt emot

Med den här Awaren följer att berätta 8 saker om sej själv, men precis som Eva gjorde jag det nygligen och väljer att också att göra en Favoritlista


Favoritfärg .............Lila ( det är väl ingen som missat detta)


Blomma .............Tulpaner


Mat ...............grova kroppkakor


Favoritförfattare ..................Karin Alvtegen


Favoritkläder ..................Tights ,kjol eller klänning


Musik..................... Enya, 70 -talsmusik


Favorithuvudstad ......................Göteborg, har varit där varje sommar sen 1982 , tror endast det är hela 2 år det inte blev


Kör .....................Volvo S 60 och älskar min lilla bil

Nu kommer som vanligt det svåra valet ..........Vem jag ska skicka vidare till men valet går till

Christels handarbete

Snäckskalsdalen

Matildas virkstad

ni behöver inte känna att det är något måste men vill så är ni helt klart värda den /Kram

8 kommentarer:

  1. Oh tack! Jag skall ta vara på den och kommer nog att göra som du, det var trevligt att läsa lite mer om dig! Tusen tack, jag blev så glad så!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack, jag känner mig hedrad! Det där med lila det hade vi som sagt redan förstått, men det var roligt att läsa flera personliga saker om dig!

    SvaraRadera
  3. Det var kul att få veta lite mer om dig.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Roligt att få läsa lite mer om dej. Så fin påsklilja du knypplat.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Ett stort tack för awarden, vad glad jag blir. jag skall ta väl vara på den. Det var trevligt att läsa mer om dig. Kram Christel

    SvaraRadera
  6. Vilket bra sätt att berätta om sig själv!

    SvaraRadera
  7. Det är alltid roligt att få såna här små upplysningar om er bloggvänner. Man har ju en bild av nästan varje en och när man får veta lite mer så antingen förstärks den bilden eller också förändras den lite.
    Göteborg är alltså din favoritstad. Ja jag som bor här ser väl inte allt det som man borde se..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Vilken härlig blogg Du har!!!!!

    Kom hit via Snäckskalsdalen, som jag trålar av nästan varje dag.

    Jag är en stoor beundrare av din knypplingskonst!!!.. När jag lärde mig knyppla var det "udd och stad" som gällde, men min mamma var jätteduktig. Jag är såå imponerad av ditt fria tänkande när det gäller knyppling!! Då kan det ju bli kul igen!

    SvaraRadera