lördag 28 maj 2011

Gjort ett inköp idag.............

Idag har vi min man och jag ägnat dagen till träning och åka in till stan. Har i några veckor nu pratat om att köpa en systemkamera. Hilda fotograferar mycket i skolan och jag tycker också om att fota , men inte kännt mej riktigt nöjd med min kamera för det går inte att zooma in så mycket på den ...
Så idag skulle vi åka in och titta lite på en ny kamera , kolla priser och bara höra oss för .....men det sluta med att vi hade en kamera när vi åkte hem , så resten av dagen har vi varit och fotat både här och där.......
Ja detta blogger funkar fortfarande inte som det gjort kan inte göra några inlägg ,.... ja göra dom kan jag....... men inte publicera det får jag gå in i min mobil och göra.
Hoppas alla mammor får en bra Mors dag
själv ska gubben och jag ge oss ut på en liten dags tripp till Motala för att fira en moster som fyller 80 år





5 kommentarer:

  1. Ha en trevlig söndag med kamera och allt! :)

    SvaraRadera
  2. Ja en kamera måste man ha, som man trivs med. Min lilla har jag inte lärt alla funktioner på, kanske du kan ha en kurs för oss andra "amatörer".
    Ha en fin dag med moster, och hoppas att du blir firad själv.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du blir nöjd med din nya kamera. Vad blev det för sort?

    SvaraRadera
  4. Jättefina foto du tagit med din nya kamera. Ha det så bra i Motala.

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med en ny kamera !!! Nu ska vi få se massor av fina bilder. Synd att blogger inte fungerar hos dig. Har du tagit bort krysset ???
    Kram Eva

    SvaraRadera