fredag 27 maj 2011

Har inget färdigt att visa så...............

Blogger vill inte som jag ....har varit hopplöst flera dagar nu så nu gör jag ett litet test för att se om jag kan göra några inlägg för kommentera hos er det går bara inte , har försökt många gånger...... bara loggas ut hela tiden!!!!
Har inget färdigt att visa men i går stod det i tidningen att ett litet rådjur var på villovägar inne i stan ( se bilden ovan bilder na har jag tagit från tidningen Barometern) Hur han /hon hade kommit upp på taket kan man undra???? och att han klara sej när han hoppa ner är ju också ett under

här kommer fortsättningen på historien
Önkar alla en trevlig helg och jag hoppas att blogger blir som vanligt igen så det fungerar att kommentera hos er igen
. ( konstigt kör jag det igenom min Iphone funkar fet tydligen att lägga ut inlägg????? Testar att se om inlägget jag spara i utkastet går att få iväg genom telefonen......)

5 kommentarer:

  1. Stackars lilla rådjur.
    Pröva med att bocka väck krysset i rutan "fortsätt vara inloggad" när man ska logga in så funkar det!
    Ha en bra dag.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla Bambi, inte lätt att vara i stan och inte i skogen.
    Ha en fin helg du också! Tyckte sonen om 17 maj?

    SvaraRadera
  3. Det var ett modigt rådjur !! Jag läste också om det. Förvirrad och frustrerad. Tur att Brandkåren tog det med sig till en säkrare plats. Ha en skön helg ! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Hej! Ser att du fått ett bra tips, som funkat för mej. Ta bort det lilla krysset.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  5. Det var ett tokigt rådjur! Eller modigt, ja kanske det.
    Ja många problem o konstigheter har det varit med Blogger, ibland kan man inte logga in, ibland kan man inte logga ut. Jag har provat tipset att ta bort krysset som Skapa o inreda skrivit här ovanför, och för tillfället fungerar det i alla fall. I stället har mina följare blåst bort i nån cyberrymd...

    SvaraRadera