fredag 27 maj 2011

Inget funkar

I flera dagar har jag inget kunnat göra........På Blogger alltså ,, annars har jag fullt upp......... inga inlägg har gått fram ,har gjort många försök till att kommentera men utan resultat , kan undra vad som hänt???? Och alla är tydligen inte drabbade Gör ett litet försök att lägga ut ett inlägg via min Iphone se om det lyckad bättre!!!! Iså fall önskar jag alla en härlig helg och Mors Dag

Tydligen funkar det alldeles utmärkt genom mobilen , vilken tur jag har den!!!! För nu fick jag in mitt första inlägg , se nedan om det lilla vilsna rådjuret ...........
- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag har också haft problem - gör här ett försök. Hoppas att allt bra! Kram, Lena

    SvaraRadera
  2. Ja det är bara problem med bloggen för mig också! Stackars lilla rådjuret.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att dom flesta haft problem, jag också, men vi får hoppas att det reder ut sig snart.
    Det lilla rådjuret var ju för sött!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Jodå, det har krånglat rejält men det verkar som de tar några i taget :) Nu fungerar det nästan helt för mig, så nu är det bara ryggen som sätter P men men, det är fredag och på söndag: Morsdag dvs frukost på sängen. Älskar det! Kram

    SvaraRadera
  5. Kul att du hittade in till mig.Jag tror du tycker om lila, när man ser din headers. Har också problem med bloggen, går inte att logga in.

    SvaraRadera
  6. Just nu har jag inga problem. Har även varit lugnt dom sista dagarna. Din kommentar hos mej gick fram.
    Hoppas på bättring av blogger hos dej.
    Ha en skön helg.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hej! Jag har också haft problem att gå in och kommentera idag, men tillslut så har jag lyckats få fram några kommentarer.
    Ha de gott. Kram Birgit

    SvaraRadera