tisdag 21 december 2010

Lucka 21........ Flasktomte......

Ja , man kan tro jag har fått "tomtefnatt" för idag kommer en tomte till........ och en egen påhittad sån, ialla fall lite.
Mönstret är givetvis taget från Tilda men hon hade gjort en Häxa ( se längst ner) . Jag tyckte det kunde vara kul att göra en tomte........har bara trätt tomten över en flaska ....en riktig flaskgömma, vet man inte om det så har man ju ingen aning om att det är en flaska under..... en perfekt sak att ge bort








Denna häxan gav jag bort i present i påskas , glömde ta ett kort innan så därför fick den bli inslagen








5 kommentarer:

  1. Flaskor är väldigt bra att ha till diverse ting. Din tomte - och häxan också - är så fin!

    SvaraRadera
  2. Vilken superfin tomte du har här o så fina kläder =) Kul flaskgömma!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Jamen de är ju jätteroligt men för underligt för jag brukar inte ha tur precis. Jo jag skrapade två triss...på den ena var de 25 kr x1 o på den andra 75kr x1 hade sååå gärna fått vara tio nollor efter ;)Men man får vara glad över de lilla.
    Kram

    SvaraRadera
  4. En sån flaskgömma skulle jag vilja göra. Men var får man tag i så fina ansikten. Gör du dem själv och mönster har jag inget heller?!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken söt tomte och häxan ser ju rätt snäll ut.
    Kram

    SvaraRadera