söndag 12 december 2010

Lucka 12............En liten utlottning Tomte söker nytt hem

Idag är det ju dags att tända tredje ljuset ... tänk vad tiden går. Denna lilla knypplade tomte söker nytt hem till jul så därför ett litet lotteri.

Samma regler som tidigare...

Lämna 1 kommentar = 1 lott

länka till din sida = + 1 lott till

är du min följare eller blir det = +ytterligare 1 lott
alltså kan du få sammanlagt 3 lotter

skriv gärna i kommentaren hur många du får , blir lite lättare för mej

Lycka till och ha en bra dag

Den 19 december kl 10:00 blir det dragning

9 kommentarer:

  1. Vilken fin o busig tomte. Jag är gärna med o tar tre lotter, länkar lite senare. Kram

    SvaraRadera
  2. Åh... en sådan fin knyppeltomte!
    Knypplar gör jag inte själv, så den skulle vara jättekul att vinna!
    Jag tar gärna en lott!

    SvaraRadera
  3. Vill absolut vara med och tävla om en så söt tomte! Länkar från min sida och är redan följare = 3 lotter

    SvaraRadera
  4. Vill gärna vara med på lotteriet - 2 lotter. /Vänligen Ulla Laiho

    SvaraRadera
  5. Vill gärna försöka ge tomten ett bra hem till jul. Jag länkar så klart och är ju redan följare.
    Ha en bra kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Så synd att "poletten" aldrig ramlade ner när jag försökte lära mig knyppla. Nu står knyppeldynan på vinden.
    Så jag hoppas på turen med en lott

    SvaraRadera
  7. Hör att tomten ropar att den vill bo hos mig så jag deltar, 2 lotter.

    SvaraRadera
  8. Vilken söt tomte. Klart jag vill vara med i utlottningen. 1 lott

    Kram

    SvaraRadera