söndag 5 december 2010

Lucka 5 ..........Andra advent och det firar vi med ett lotteri

Gomorron alla ,

idag tänder vi andra ljuset och det tänker jag fira med ett litet snabb lotteri.

Jag lottar ut denna lilla hängande tittin kula . Tomten har jag faktiskt inte gjort , den är köpt. Runt kulan är det frivoliteter och så har jag sytt i lite röda små pärlor

Vill du vara med och vinna denna så lämna......
en kommentar =1 lott
lägg en länk på din blogg = + 1
bli min följare = +1 till
alltså sammanlagt tre, skriv gärna i kommentaren så det inte blir någon miss

Dragningen sker den tredje advent alltså den 12 december kl 16:00

Lycka till!





13 kommentarer:

  1. Jag vill vara med i ditt lotteri. Jag är följare, jag länkar till min blogg och skriver en kommentar här. Alltså är jag med om 3 lotter.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Hej o klart jag vill vara med i ditt lotteri. (Kommentar + är följare ska länka om en stund) Jättesöt tomte!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den vill jag absolut vara med och tävla om! Är följare, länkar från min blogg + kommentar = tre lotter

    SvaraRadera
  4. Men så vacker. Jag har alltid önskat att någon kunde lära mig att göra frivoliteter men ännu har jag inte haft den turen. Kanske jag har bättre tur med att vinna här istället. Följer dig, så två lotter,

    SvaraRadera
  5. Nämen Hej!
    Världen är bra liten. Hittade dig hos en gemensam bekant på F-b när jag skulle gratta henne på födelsedagen.

    Himmel vad fina saker du gör. Det hade jag ingen aaaning om och inte hann jag ta reda på det heller innan jag slutade Usk utbildningen.

    Ha det gott.
    Ja och dessa rader renderar en lott då ;-)
    Sussie

    SvaraRadera
  6. Vilken fin utlottning den skulle jag hemskt gärna vilja delta i.

    Jag länkar och lägger mig som följare.
    Så du får vika 3 lotter till mig.
    Jag hoppas på en riktig tur.

    Ha det gott
    Gunilla

    SvaraRadera
  7. Jag är med. Är redan följare så 1 lott på mig.

    SvaraRadera
  8. Ja, jag vill gärna vara med på utlottningen. Jag har din blogg upplagd på min, som en av de jag följer. Vet inte varför det inte syns här. Jag lägger en länk till min blogg. En gång lärde jag mig att göra frivoliteter men har inte riktigt tid och tålamod att utveckla detta intresse, ännu. Jag tittar in på din blogg då och då. Ha det så bra! /Vänligen Ulla Laiho

    SvaraRadera
  9. Åh, jag vill gärna vara med. Det blir två lotter för jag är redan följare (misslyckas med länka från annan blogg till min).

    SvaraRadera
  10. åh vilken härlig tomte! / patrik Mandelblomsvägen 32

    SvaraRadera
  11. Jättefin tomte du skapat! / JeSpeR Tegelviksvägen 14

    SvaraRadera
  12. Underbar tomte! Härligt med Julestämning!

    Mackan
    Örlogsvägen 3

    Fridens

    SvaraRadera
  13. Hejsan! Väldigt fin Tomte. Skulle vara fin i mitt fönster bredvid sängen. Skulle behöva lite julstämning!! Ha det bra och hoppas att jag vinner! Andreas Mörtgatan 8

    SvaraRadera