fredag 24 december 2010

Lucka 24.........Tomten kommer

Idag är det julafton och sista dagen i adventskalendern och inget passar väl bättre än en tomte. I applikationer som jag först strykit fast och sen sytt med langettstygn för hand

Vi fick en vit jul i år me´, hela dagen i går vräkte snön ner och så blåste ,det så många gånger blev det att skotta

Jag vill tacka för all fina kommentarer och önska alla en riktigt God Jul

Klicka på länken och så kommer en en julhälsning från mej och min familj

http://elfyourself.jibjab.com/view/4kMNcZUomQsBxIjx




5 kommentarer:

  1. God Jul till dig och din familj. Tack för fin julkalender.
    Kram Anne-Lie

    SvaraRadera
  2. Snygg o fin tomte och en bra avslutning på din fina julkalender.
    En riktigt god jul önskar jag dig o de dina.
    Julkortet var super ;*)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin tomte som avslutning på din kalender. Vilken läcker julhälsning. Blev riktigt glad när jag tittade på den.
    Önskar dig och din familj en riktigt GOD JUL!

    SvaraRadera
  4. God fortsättning!
    Hoppas dagen igår gick bra på alla de vis.
    Här gick den och vi var trötta när vi kom hem.
    Kram

    SvaraRadera
  5. En kort och snabb julhelg har fått sitt slu så nu önskar jag dig en God fortsättning.

    Kram Maidi

    SvaraRadera