fredag 3 december 2010

Lucka 3 .........Inget kan väl passa bättre med en snögubbe familj

Snö snö snö ,nästan hela dagen i går och hela natten har det snöat och det håller på än .....vet snart inte vart jag ska göra av all snön längre......så inget passar väl bättre än en snögubbe familj

Mönstret hitta jag i boken "Liv i kludene" av Anna-Pia Godske Rasmussen



Nu på morgonen hade jag dragning av lotteriet på den knypplade tomten , min dotter drog lotten så nu har tomten fått ett nytt hem

och på den stod det ..........http://evaspysselsida.blogspot.com/ Grattis Eva!!!!

6 kommentarer:

  1. Grattis till Eva!

    Åh vilka fina snögubbar du har gjort, de passar verkligen en dag som denna =)

    SvaraRadera
  2. ÅHH TACK såå roligt att vinna ett pyssel som man inte själv pysslar med. Den kommer att få en hedersplats, jag lovar !!!
    Skriver min adress på din Epost.
    Jovisst pepparkakskruset är från Torsås. det är så länge sedan jag köpte det att mannen som gjorde det levde och har signerat det. Eftertraktat !!! Tack än en gång !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Mysig snögubbefamilj! Den boken har jag ju hemma i min hylla - måste kolla in den igen.

    SvaraRadera
  4. Men, det skulle stå 4U2 ... grattis till vinnaren.

    SvaraRadera
  5. Grattis Eva, det var du värd. Sicken härlig samling snögubbar du har här då.
    Ha en skön helg

    Kram
    Maidi

    SvaraRadera
  6. Så roligt med adventskalender - fina saker!

    SvaraRadera