söndag 20 mars 2011

Våren är tillbaka....................

Härligt våren är tillbaka både igår och idag har vi strålande solsken och spåren av vintern sen i fredags syns inga spår, bara de stora högarna från tidigare är kvar.
För ett ögonblick blev jag lite orolig att det skulle bli kallt och halt igen och då skulle jag inte våga ut och gå , för så stadig känner jag mej inte i mitt ben......., vill ju inte halka och bryta mej igen......

men nu kan jag ut och gå min lilla runda som vanligt :) känns som det är dags att utöka den lite, det går sakta men säkert framåt.

I mitt skåp har jag flera materialsatser till olika dukar att sy i korsstygn mm de har legat där länge, har köpt in dom billigt från Tradera .

Tog mej en liten titt och hitta denna Lila lilla duk, så det fick bli nästa projekt och nu är den klar



10 kommentarer:

  1. Du är så flitig, du och det blir så fint. Jag brukar också hamstra handarbeten på tradera, det är både roligt och bra priser!
    Gå försiktigt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vad fin den är. Tradera kan jag inte handla på, som utlandssvensk. Det är nog lika bra, annars hade det blivit mycket smått och gott.
    Våren är helt säkert här för att stanna.

    SvaraRadera
  3. Så fin duk du har broderat, lila är min favoritfärg just nu.
    Ta det lungt i halkan, broddar på skorna hjälper.
    Kramen /Mia

    SvaraRadera
  4. Fin duk, de är så lättplacerade när de är i den storleken.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Duken blev jätteläcker. Här finns också ett lager med broderier. Min mamma hade så mycket i sina lådor som nu finns här. Ett tu tre får jag ett ryck och så blir det en duk. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Vad du är dutti o flitig. Så himla fin duken blev. Så lila förstås hihi
    Kram

    SvaraRadera
  7. Flitig som en myra är du och strålande resultat blir det varje gång..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  8. Så söööt!! och lila som är min älsklingsfärg. Har fått en aning om att det är din också.
    Kram

    SvaraRadera