torsdag 3 mars 2011

Nu är dagen D över..........och träning börjar...

Ja ha då är dagen D över som jag längtat till och oroat mej över...... men allt gick jätte bra och jag fick bara positiva besked.
Läkaren var jätte nöjd trots det var ett väldigt svårt benbrott , så nu behöver jag inte vara rädd utan bara träning som gäller ,kan slänga iväg kryckorna och gå utan om jag vill, men det fixar jag inte riktigt än......gör fortfarande lite för ont för gå utan , men jag stödjer mer och mer och har tom försök ta några steg utan , men får nog hålla mej i kryckorna lite till , men om några dagar räcker det nog med en krycka.

Till helgen blir det "övningskörning" , Janne får hänga med ifall jag inte skulle fixa , men jag tror det går :)

När jag satt där på lasarettet och vänta på läkaren så är det ju veckotidningsläsning som gäller och i en hitta jag en adress till en hemsida med MASSOR av stickade kläder till Barbie

kolla in denna sida http://www.stickatillbarbie.se/

sen blev det denna lilla klänning




10 kommentarer:

  1. Grattis till att du kan börja gåträna, man är ju lite rädd i början men rätt snart så upptäcker man att det är som vanligt igen.
    Men man får passa sej för det är snart gjort att halka omkull.
    Kramen från Vävarfinken Mia

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen! Vilka fina barbie-kläder du gör!

    SvaraRadera
  3. Grattis till träningsstart. Inte missförstå, men kan du låna en rullator att träna med? Det hade jag gjort. Vilken fin barbieklänning, rena Oscarsgalanklänningen. Lyckliga hon om du gör en sån.

    SvaraRadera
  4. Så skönt för dig, men ta det nu försiktigt . Det är fortfarande isfläckar här och där. Den Barbiesidan har jag använt mig av, men tyvärr finns inget virkat där. Så jag blev jätteglad för din beskrivning. Tusen tack ! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att höra att allt gick bra. Hoppas det fortsätter på den vägen. Åh vilken fin klänning till du har gjort. Jag har den där barbiesidan sparad någonstans men glömt av den lite då jag inte stickar längre. Finns hur mycket som helst där ju. kram

    SvaraRadera
  6. Åh, så skönt för dig att allt gick bra hos läkaren. Men ta det lugnt i början.

    SvaraRadera
  7. Skönt att höra att du är på bättringsvägen. Lycka till med träningen och ta det försiktigt.

    SvaraRadera
  8. Grattis till "frihen"! Så skönt att allt hade läkt som det skulle. Lycka till med träningen!
    Ja, den Barbiesidan är verkligen en guldgruva. Snygg klänning!

    SvaraRadera
  9. Men hur kan man sticka så små kläder, jag skulle inte klara av det. Jättefin galaklänning du gjort!
    Ta det försiktigt!

    SvaraRadera
  10. Visst är det roligt med barbiekläder. Jag har letat fram mina gamla dockor som ska få nya kläder. Bara för att det är så kul!!

    SvaraRadera