söndag 3 juli 2011

Idag är det dags för dop

När vi var på Kreta så handla jag inte så mycket ,men av någon anledning när jag är iväg så blir det alltid öronhängen jag köper, kan bara inte låta bli........kan säga jag har pippi på nya öronhängen, kul att ha lite att byta me......... så givetvis blev det några nu me
Köper jag så blir det alltid lite hängade för det är det jag trivs bäst med, självklart blev ett par lila





Idag är det dags för att åka  på dop min brors lilla flicka Mina ska döpas. Alltid svårt att hitta på vad man ska köpa så man inte köper som alla andra , men jag hoppas att jag är ensam om den iallafall..... det blev en dopflagga i silver som man kan rista in namn mm på foten

glömde köpa kort så det blev till att göra ett, hitta den virkade klänningen som jag virkat tidigare och en bit spets och gjorde några blommor med min YoYo Maker
och så här blev resultatet

Hoppas bara att vädret nu skiner upp och blir lite bättre för nu är det mulet blåser och kommer små regnskurar
Ha en bra dag alla

9 kommentarer:

  1. Nya örhängen är kul! Men jag som är snabb att bestämma mig i allt annat blir en riktig velpotta när jag ska välja just örhängen och kommer oftast hem utan några alls. Undrar vad det beror på?
    Ha det så bra på dopet och jag håller tummarna för regnfritt.

    SvaraRadera
  2. Visst är det skoj med nya smycke. Dom gör ju att man känner sej extra fin. Är dom sen lila så är det bara desto bättre.
    Håller tummarna för att ni slipper regnet på dopet. Vilket fint dopkort du gjort!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint Dopkort du har gjort!

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  4. Vilket jättefint kort! Kram, Lena H.

    SvaraRadera
  5. Vilket jättesött dopkort du gjort. Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Det var en fin doppresent du hittat på. Och vilket gulligt kort du gjort. Du är så pysslig.
    Sommarkram från Anne-Lie!

    SvaraRadera
  7. Vilket fint kort och vilken fin doppresent, det kommer att bli välkommet!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Jag har en dålig ovana att ta av mina örhängen och lägga överallt...
    Fint med lila i öronen, kanske för att det är din favoritfärg?

    SvaraRadera
  9. Ja örhängen kan jag inte heller låta bli när jag är utomlands. Vet inte hur många jag har vid det här laget.
    Så jättefint dopkort du fick till. Det var säkert uppskattat..

    Kram Maidi

    SvaraRadera