torsdag 28 juli 2011

Har gjort några kylskåpsmagneter......

Jag nu är första jobbar dagen avverkad och det gick galant , riktigt roligt att vara tillbaka igen.
Men oj va trött jag var ...............så idag blev det en lång sovmorgon innan det är dags för ett kvällspass, sen är det bara en dag till att jobba . Vi har ju fått börja lägga våra egna önskescheman, inte alltid allt går in men det känns ändå skönt att kunna va me själv och önska, men hur eller hur gick min önskan in om att bara jobba tre dagar första veckan in och sen en tredagars ledighet, känns skönt att gå ut lite mjukt.

Gjorde några kylskåpsmagneter härom dagen , själva kylskåpsmagneten har jag köpt på Panduro och så har jag broderat i sidenbandsbroderi som jag lagt in i mitten

Testa att göra fjärilar



6 kommentarer:

  1. Skönt med lite mjukstart på arbetsveckan!
    Vilka fina fjärilar du fått till.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Jag säger som föregående talare - skönt med en mjukstart efter semester och sjukskrivning.
    Söta små fjärilar du fått till. Du är så duktig.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så fina fjärilar och vilka härliga färger i din sjal. Bra att du fick en mjukstart på jobbet igen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad du är påhittig. Jättefina! :)

    SvaraRadera