torsdag 30 juni 2011

Ja ha då är man lyckligt hemma .......

Ja ha då är man lyckligt hemma efter en underbar vecka på Kreta med gubben och alla barnen .... ,låter som jag har hur många som helst, men tre + en flickvän.
Inte ofta vi träffas alla så det har varit en härlig vecka med mycket sol, bad och  umgänge och god mat , så nu blir det andra bullar... känns som vi alla har gått upp ett antal kilo.
Vi hade All in clusive lättast när man bjuder

Här en bild från utsikten från vårt hotellrum


här en annan vinkel




 det ända som inte var så bra var deras sängar ...... smala, kändes lite trångt eftersom jag är van att bre ut mej och HÅRDA så efter  en  vecka känner vi oss både stela och har ont i ryggen , själv är jag så bortskämd eftersom jag i många år legat på en tempur madrass och har verkligen varit bra för mina axlar och rygg, vaknar aldrig och har ont som jag gjorde förr


 men annars har allt varit toppen

 
därnere växer ju det som vi har i blomkrukor i stora buskar   som denna Kristikorsblomma  som jag tycker är så fin


och denna som jag också tycker så mycket om

8 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Vad fint det ser ut att vara därnere, och vilka fantastiska blommor. Ingen säng är som sin egen.

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem från en härlig resa! Kreta har jag besökt en gång. Vackert med våra inneblommor som i södern växer vilda i mängder.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem, ni verkar ha haft en härlig vecka, roligt att vara tillsammans hela helgen. Hoppas du blev ordentligt firad av familjen.
    Jag har också en tempur madrass, det bästa köp jag gjort någon gång, aldrig mer ryggvärk när man vaknar. Man sover så gott.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Du ser ju ut att ha haft det riktigt bra! Fina bilder, jag börjar bli sugen på semester nu...

    SvaraRadera
  5. Det låter som en härlig semester, underbara bilder, Välkommen hem till kanske regnväder i helgen
    Hälsar Vävarfinken Mia

    SvaraRadera
  6. Synd på sängarna, axlarna och nackar och ryggar, men det går över fort, hoppas jag, nu när ni är hemma igen. Det ser för ljuvligt ut och det är inte utan att jag önskar att få bada varmt ute i naturen, lite grand! Härligt.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Välkommen hem! Låter som om ni haft en skön vecka. Jag har en tempurkudde och brukar ha problem med det när jag sover på en vanlig kudde. Hoppas att stelheten försvinner när du sovit ut hemma. Visst är det häftigt att se våra krukväxter i jätteformat när man reser till varmare länder.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Som sagt: inget är som ens egen säng! Men det ser så härligt ut på bilderna så jag antar att det uppvägde hårda sängar. Och visst är det jättekul när man har hela familjen samlad. Jag har också tre barn, alla utflugna, och det är inte det lättaste att samla alla på en gång!

    SvaraRadera