fredag 22 juli 2011

Virkat en liten mössa....

Hitta en så söt liten solhatt på en blogg jag var inne på för ett tag sedan och kunde inte annat än att låta bli att göra en
HÄR hittar du mönstret
eftersom mönstret var till 2-3 år så tog jag inte lika många maskor med den blev ganska stor ändå
Tanken var att Mina (min bror lilla flicka) skulle få den , men den är för stor  än .............. det får bli en födelsedagspresent så blir den nog lagom till nästa sommar
Iallafall skönt att ha presenter klara , så man slipper va ute i sista minuten





8 kommentarer:

  1. Perfekt till en liten sommartjej !! Jo man lägger i sina lådor !! Bra-att-ha-presenter !! Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Söt. Perfekt att vara ute i god tid! :)

    SvaraRadera
  3. Så söt mössa i den "rätta" färgen :)

    SvaraRadera
  4. Tänk om man alltid kunde vara ute i så god tid med sina presenter.
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
  5. Så söt mössa! Jag är själv jättedålig på att ha saker färdiga långt i förväg... det blir sista minuten jämt, tyvärr.

    SvaraRadera
  6. -så fin...och vad skönt att du har en present klar redan nu!

    SvaraRadera