måndag 18 juli 2011

Virkat en långpannegrytlapp....

Idag ser det ut att bli en regn dag, mej gör det inget då kan det bli en dag för lite städ...... har inte blivit mycket tid över till det och nu behövs det verkligen.
Bara en vecka kvar sen börjar jag jobba för fullt , får se hur det går, har ju blivit lite bortskämd att va "ledig" så mycket, men det känns ändå skönt att allt blir som vanligt och att lönekuvertet blir lite större.
För några veckor sedan såg jag detta häftiga  virkade kattmönster
hos Virkpia HÄR finns mönster
så fram med lite restgarner , virka den lite längre  så det blev en långpannegrytlapp istället



6 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt, man ser katterna!

    SvaraRadera
  2. Men så vackert mönster... får titta efter bland mina restgarner nu!
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Så fint! Jag som älskar katter måste så klart prova det.
    Kram

    SvaraRadera
  4. häftigt mönster det där! och fina färger du valt till långpannegrytlappen :)

    SvaraRadera
  5. Vilket häftigt mönster! Det skall jag spara, det ser kul ut att göra också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Men gu vad du hunnit med en massa hehe så fin den blev och mössan med =)
    Kram

    SvaraRadera