fredag 30 september 2011

Så skönt att få lite klart som legat länge


Så skönt att få lite gjort som legat länge ..... här ett gäng med frivolitets ägg



Här har vi fortafarande strålande solsken och varmt 17 grader i skuggan nästan som en sommardag och i morgon är det 1 oktober Helt otroligt!!!!

Helgen väntar jobb för mej och här hemma han Janne och Putte fullt upp med att riva allt i badrummet, så i går blev det sista duschen..... nu i några veckor blir det att duscha på jobbet eller efter träningen och det får gå det me. Den som det känns värst för är nog Hilda och tycker det är jätte jobbigt så henne lär vi nog inte se så mycket av dessa veckor för det blir att hon bor hos pojkvännen.

Önskar alla en härlig helg

Jag vet inte vad som är fel men jag har försökt att kommentera hos så många med det går inte alltid , hos en del går det och del del inte .

6 kommentarer:

  1. Det går bra att kommentera hos dej i alla fall! Roligt att få nytt badrum, ni får väl stå ut med det jobbiga ett tag och tänka på hur bra det ska bli sedan!

    SvaraRadera
  2. Vilka häftiga ägg. Jag har också försökt kommentera och har samma problem. Ibland går det och ibland inte, konstigt.../Trevlig helg Christel

    SvaraRadera
  3. Ett sånt där fint ägg har jag, det är snart dags att plocka fram julägget igen.
    Vi har renoverat mycket i vårt hus så jag vet hur jobbigt det, förstår din dotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra ägg! Har själv aldrig provat på frivoliteter. Får väl bli när jag är pensionär. Ha, ha.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Har nu på kvällen haft en liten blogg-turne och jag har sett att det är så många som har svårt att kommentera. Skumt..
    Vilka jättefina ägg du gjort..

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  6. Du är så duktig, du kan göra frivoliteter också, alltså och jättefint blev det.
    Agneta kram

    SvaraRadera