torsdag 6 oktober 2011

Stickat mej en ny väska och vantar


Ja ha då har det gått några dagar sen jag var inne och skrev så lite har jag hunnit att sticka och tovat....kan bara inte att låta bli ..........ett par vantar och en ny väska till mej själv som jag blev jätte nöjd med

I dag har vi inge vidare väder , blåser och kommer lite regnstänk lite då och då, om några timmar är det jobbet som gäller, hoppas det håller uppe ikväll.
Med badrumsrenoveringen går det sakta framåt i dag är det sagt att elektrikern ska komma och lägga in el slingorna som ska va i golvet...... skulle kommit 11 men än har ha inte dykt upp.... men det är väl typiskt hantverkare de kommer inte när de ska precis, blir väl till att lägga ut en nyckel till honom om han inte hinner komma innan jag går till jobbet




10 kommentarer:

  1. Den väskan kan du vara nöjd med, så snygg.
    Roligt att du kan kommentera hos mig igen.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygga vantar och fin väska, läckra färger.
    Vi har halv storm här idag och det är lite kallt, lite vasst i luften.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Vad fint. Jag gillar verkligen väskan den var super snygg!!

    SvaraRadera
  4. Jättefin väska igen !!!Vantarna ser sköna ut. Ja fy vilket ruggväder idag !!! Kram Eva

    SvaraRadera
  5. Väskan blev superfin! Ja, du har väl förstått på tidigare kommentarer att även jag älskar lila.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härliga vantar och jätteläcker väska! Du ligger inte på latsidan (och det trodde jag inte heller). Lycka till med renoveringen!

    SvaraRadera
  7. Vilken häftig väska. Superfina färgkombinationer. /Christel

    SvaraRadera
  8. Så fint du har gjort. Hur går det med renoveringen av badet? Ha en fin söndag?

    SvaraRadera
  9. Gillar din fina väska i färger som jag älskar :)
    Vantarna ser också härliga ut.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  10. Nej hantverkare kan man inte lita på ett dugg.
    Annat är det med ditt hantverk för det kan man lita på att det blir såå bra..

    Kram Maidi

    SvaraRadera