torsdag 8 september 2011

Nu är de klara

I tisdags blev de klara men jag har inte hunnit att lägga ut....
ja som ni kanske ser blev det ett par handledsvärmare. Hade dom med mej och visa på stickcafet hos Elisabeth i tisdags eftermiddag har inte varit där på flera gånger , har haft sån otur att jag jobbat varje gång. Men så i tisdags åkte jag dit en liten stund innan jag börja mitt kvällspass , som vanligt sprudlar Elisabeth av energi och har alltid en massa nytt på gång  och så får man träffa många andra och utbyta lite ideer och ha det trevligt några timmar.......Träffa någon där som jag tror   många har gjort  ett litet besök hos... VirkPia, hon har så mycket ideer och fina mönster på virkat , har ni inte tittat in så gör det , ingen kommer att bli besviken.........
Besöken hos Elisabeth  slutar alltid  med att man går aldrig tomhänt därifrån, så självklart blev det lite nytt garn


Som vanligt betalar man 50 kr och på det får man fika och en liten lott som det blir dragning på innan man går hem, och det är alltid många fina vinster man får välja mellan....och tänka sej mitt nummer drogs först och jag fick välja mellan lite olika saker som ägg, hemlig påse mm men jag valde detta ....nyplockade trattkantareller och ingredienser till en trattkantarellsoppa + receptet ....så igår njöt vi alla av en underbar soppa

8 kommentarer:

  1. Vilken fin vinst du valde! God och trevlig.
    Handledsvärmare är fint, men jag är alltid så varm om både händer och fötter så jag har inte behövt några hittills...
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Hej, och tack för senast! Den där soppan hade jag velat smaka :)Handledsvärmarna har jag ju sett "live" och dom är riktigt snygga. Tekniken gör ju att de blir så härliga till sin struktur.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Den vinsten hade jag också valt. Nu ska jag ta och titta in hos VirkPia.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken tur du hade. Trattisar är supergott.
    Så fina dina handledsvärmare blev.
    ska kika in hos Virk-Pia.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh vad mycket fint du hunnit med sen sist. Hoppas du får en skön helg! Kram

    SvaraRadera
  6. Hej igen.
    Titta in till mig så har jag något till dig där.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Vad fina dom blev! Jag hann ju inte till stickcafeét, tyvärr. Har planer på ett besök på tisdag... Kanske ses då! Kram

    SvaraRadera
  8. Så fina de blev, handledsvärmarna!

    SvaraRadera