tisdag 27 september 2011

Lite har jag hunnit sticka

Oj en hel vecka sen jag uppdatera .... tänk va tiden går
Lite stickat blir det iallafall även om jag inte har så mycket tid till det för just nu är det utrensning och så håller vi på att plocka ut grejer från badrummet för Äntligen till helgen ska Putte och Janne ( son+ min man)  riva allt och på måndag kommer byggfirman Putte jobbar på att sätta igång..... så nu blir det några jobbiga veckor där fyra personer får samsas  med en toalett och duscha får vi göra på gymmet eller efter jobbet.....men va gör väl de några veckor får man stå ut.... ska bli härligt med ett nytt badrum

Ja nog om det jag har stickat ett par svarta "Ugglevantar" och hitta några pärlor som jag sydde dit som ögon och en liten näbb



sen har jag stickat en väska som jag tovat..... kan bara inte låta bli är bara såååå kul

9 kommentarer:

  1. Vad roliga vantar, och fina. Väskan blir ursnygg! Menar du att ni ska renovera badrummet?

    SvaraRadera
  2. Ja visst går tiden för fort, men du har ju hunnit gjort någonting i alla fall. Ugglevantarna är ju jättefina, jag tittade även på de ljusare i förra inlägget, och den där tovadeväskantekniken är du ju expert på vid det här laget!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig väska !! Måste bara testa detta någon gång !! Ujuj vad mycket man vill !! Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Så festliga vantarna blev med ögon, och väskan är så färggrann och fin.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så fin din väska blev. Visst är det härligt med nytt i hemmet. När vi rev ut vårt badrum duschade vi utomhus och gick på utedasset. Vårt badrum blev klart i oktober men det gick bra ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Visst är ugglorna roliga att göra?! Och väska blev såå fin! Kram

    SvaraRadera
  7. Så fint! Vilket garn använder du när du tovar?

    SvaraRadera
  8. Vilka roliga ugglevantar och fin väska.

    SvaraRadera