söndag 16 oktober 2011

Det blev som en ny ask.........

Hitta en hjärtformad plyschask som legat här och skräpat, nära jag lämna iväg den på återvinning men innan den hann så långt kom jag på att jag kanske skulle kunna fräscha upp den lite.
Så för att variera mej lite och göra lite annat än att sticka så blev det lite sidenbandsbroderi i stället,



jag strök fast den med filofix ( tror det heter så) som man använder sig av när man syr applikationer och så hitta jag en spets som jag rynkade lite och satte fast runt om .... och vips blev det som en ny ask....... så nu tror jag att jag behåller den ett tag till

10 kommentarer:

  1. Klart du ska behålla asken nu när du "renoverat" upp den.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Så fint det kan bli med litet fixande!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Så otroligt söt den blev. Vad förtjänar att förvaras i den måntro?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Sööööööt liten ask!

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  5. Vad snyggt det blev.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Självklart ska du behålla den lilla söta asken.

    Kram Maidi

    SvaraRadera
  7. Så söt den blev! Klart att den ska sparas nu när du gjort den så fin. En bra idé var det också :)

    SvaraRadera
  8. Jättefint. Du kan väl inte ge den bort nu?

    SvaraRadera