måndag 31 oktober 2011

Nu ska det firas....


Nu ska här firas ........ badrummet är så gott som färdigt , lister runt dörren och strömbrytare som ska skruvas dit
och så såg jag att jag börjar närma mej 17000 besökare
därför vill jag fira med att lotta ut ett par vantar som jag stickat och sen tovat, den som vinner får själv välja vilken färg man vill ha på randningen ....rosa ,lila, grön , rött , blå , vitt
Vill du vara med att vinna så skriv en kommentar = 1 lott , vill du lägga en länk på din sida så får du en lott till ....skriv hur du gör så jag vet hur många lotter du ska ha
Skriv din kommentar senast den 15 november kl 18:00



Ja och här här mitt nya badrum........









Så här såg mitt gamla ut ingen rolig syn men det har funkat i 26 år



27 kommentarer:

  1. Jag vill jättegärna vara med i utlottningen och lägger in en länk på min blogg! Hoppas jag vinner...!!!
    Vilket badrum, så fint, det var fint innan också, men oj så fint det blev, det ser så där superfräscht ut. Och vilket fint handfat! Jag har ju ett ganska nytt men det är så fult, får jag fråga var du hittat ditt fina?
    Måste kännas som att du vill vara i badrummet hela tiden!!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Vilket tjusigt badrum. Det var väl ändå värt att vänta på?
    Klart jag vill vara med och tävla. Länkar på min blogg och lila ska ränderna vara så klart!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad fräscht och fint ditt nya badrum blivit. Skönt att det är klart nu.
    Jag vill vara med och försöka vinna dina fina vantar, jag tar två lotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Grattis till det färdiga badrummet, det ser superstiligt ut! Jag deltar gärna i utlottning av vantar och jag gör en länk från min sida.

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev, och stort! Härlig dusch. Vårat badrum är verkligen tragiskt dåligt, men i Norge kostar det så mycket att göra det fint. Har du golvvärme i badrummet?

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Vill gärna vara med i din utlottning av de fina vantarna.. Jag har länkat på min blogg.

    Jätte fint badrum...

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/november/15-november-vinn-harliga-vantar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  8. Badrummet blev jättesnyggt ju =D
    Klart jag vill vara med o vinna vantar med grön rand kanske...Jag ska försöka länka i morrn så det blir två lotter.
    Kramis

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med,och tar en lott.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  10. Så stort och jättefint badrum du har fått!
    Jag vill gärna vara med på ditt fina lotteri och tar två lotter.
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Jag är med=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jätte fina vantar :) Jag e me! 1 lott.
    kramar
    /Jasmine
    kladdkaka1984@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej,
    gärna vill vara med.Tack.
    Jag gillar svart med vitt.

    Ulla64@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din utlottning, tar 1 lott.
    Trevlig Helg!
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Vilket fint badrum. Jag är gärna med i utlottningen med två lotter. Vantarna är jättefina. Tack för din kommentar på min blogg om HIF. Det gick ju bra idag. Kalmar var också jätteduktiga. Ha det bra. Kram Christel

    SvaraRadera
  16. Wow vad himla snyggt det blev i ditt badrum!! Riktigt fräscht!! Förstår att du är helnöjd med resultatet!!! Grattis också till alla dina besökare!! Vill gärna vara med i din fina utlottning!! Länkar från mig och deltar med två lotter!

    Hoppas på tur!!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  17. Tjusigt värre blev det (även om jag tycker att det gamla var fint det också, men det är ju roligt med nytt). Naturligtvis vill jag vara med på din utlottning också, så fina vantar vill man ju gärna ha! Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  18. Jag är gärna i utlottningen, kniper en lott och hoppas på tur!
    /Kicki
    vartomt@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Badrummet blev mycket snyggt. Det är trevligt att förnya. Jag vill vara med på 1 lott och hoppas på en nya glada vantar.
    Hälsning Monika

    Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  20. Vilka goa vantar.
    Jag är gärna med och tävlar. Jag är nöjd med 1 lott.

    SvaraRadera
  21. 1 Lott Jag vill vinna mysiga vantar till min flickvän. Ser att bad rummet fick en rejäl uppfräshning :-)
    Jag håller tummarna och hoppas vantarna får värma min flickväns händer.
    Ha De!
    Anders
    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Vilka vackra vantar, jag vill gärna vinna de med rosa ränder du visar:) De skulle värma gott nu när frosten har kommit hit..


    Snyggt badrum, inser att mitt är ganska likt ditt gamla.. dags att ta tag i det..

    Trevlig helg, Marie

    SvaraRadera
  23. Vilket fint badrum.
    Jag är gärna med och tävlar om vantar, börjar bli kallt nu!

    Ha en trevlig helg!
    Sigrid

    sigrid.guldbrandsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Tävlar gärna med en lott:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Vi håller på och renoverar vårat badrum. Efter cirka 30 år behövs en förvandling. Ert badrum blev mycket fint. Jag passar på att deltaga i tävlingen om ett par fina vantar.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  26. hej vilka härliga vantar säkert varma och goa.
    vill gärna vara med.
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  27. Yes! jag hinner slänga mig på i sista liten :)

    SvaraRadera