fredag 24 februari 2012

Nöjda på väg hem


Jag säger bara Dirty Dancing...... Den var bara så bra och vips så var hela föreställningen över. Satt och njöt av Den härliga musiken och all dans och hela scenen med alla fina bakgrunder och stjärnhimlen uppe i taket som visades i vissa scener 
 Verkligen snyggt gjort!!!! Rekommenderar den verkligen. 

Ja nu sitter vi på tåget hem, har inte ens kommit iväg när vi ska Signalfel mellan Stockholm central och Stockholm Södra 
 Jippi!!!!! Sj i ett nötskal , lär vi väl missa nästa byte i Alvesta. Ja ja jag hinner iallafall sticka lite mera, man får väl se det till det positiva ;) 
Har börjat på ett effektfullt mönster som jag lärde mej sist på stickcafeet .....vet inte om det syns på bilden för det är taget med min mobil. Men hur eller hur har jag stickat med 2 olika nyanser













4 kommentarer:

  1. Måste bara till lägga att SJ gjorde allt för köra in tiden och hör och häpna Vi var hemma i vårt kära Kalmar exakt tid som vi skulle.

    SvaraRadera
  2. Är det skuggstickning du påbörjat? Ser fint ut:)

    SvaraRadera
  3. Ja man kan ju lita på sj i bland i alla fall. Va kul att du harft en fin kväll. Stickningen ser jätte fin ut och färgen bara skriker ju vår. Ha en underbar dag kram Beijan

    SvaraRadera
  4. Härligt med bra föreställningar, man blir liksom upplyft av det!
    Agneta kram

    SvaraRadera