torsdag 23 februari 2012

Trötta efter en dags shopping

Tidigt fick vi stiga upp, redan 05:50 satt vi på tåget på väg mot Stockholm Hilda och jag. Jag tycker det är så skönt att åka tåg och då hinner man med att sticka en hel del

.Ett par röda handledsvärmare har jag redan stickat ett par vita håller jag på med ny och så stickar jag in de sista varven med garnet Pudel från Dropps så det blir lite ulligare.

Nu är vi så trötta och panka efter 7 timmars springande på stan och en hel del shopping , hade knappt tid att äta. Och om knappt 1 timma är det dags för att gå iväg och titta på Dirty dancing. Hur ska vi orka det?????

Men in i duschen så man piggnar till........Man kan nog säga att vi somnar nog ovaggade i kväll. I morgon har vi tid för några timmars shopping till innan tåget går hem , men som det känns nu har man ingen lust för det utan det skulle sitta fint med lång härlig SOV Morgon




3 kommentarer:

  1. Riktigt söta blev de! Ja, hoppas ni får lite extra energi :)

    SvaraRadera
  2. Så fina dina handledsvärmare blev. Visst har vi kvinnor det jobbigt när vi måste shoppa så mycket! Ha ha.
    Hoppas att kvällen blir trevlig.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jobbigt att resa till huvudstaden. Men man måste ju utnyttja dygnets alla timmar när man är på resa.
    Kram!

    SvaraRadera