torsdag 1 mars 2012

Det blev en gäst handduk.......

Oj oj oj en hel vecka har gått sen vi var i Stockholm och jag haft haft semester hela veckan , vilket har varit jätte skönt.
Känns som jag tagit semester från allt utom att städa ,blivit lite stickning på kvällarna och så självklart Stickcafeet i tisdags, datorn har jag inte haft tid med alls inte rört den på en vecka, ovanligt om det gäller mej  så jag har inte varit inne hos någon, så nu har jag en hel del att ta igen nu

 Nu är i alla fall det jag sticka på tåget klart , en gäst handduk blev det till slut


sticka en liten spets ner till och en udd med varvat ljusare och mörkare rosa sen sydde jag bara fast den




11 kommentarer:

  1. Så fin den blev och den lilla spetsen gjorde susen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Härlig färg på gästhandduken. Det blir glada gäster.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är så flitig med dina handarbeten.
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fint det blev, särskilt med spetskanten! Jag blir lite avis på att få fara till Stockholm, det var alltför länge sen. Måste bli av i sommar!

    SvaraRadera
  5. Så läcker spetskanten är.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  6. Vad snygg den blev!!! Fint med spetskanten! Trevlig helg o Kramar

    SvaraRadera
  7. Snygg, men du brukar ju åstadkomma fina saker! ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Så snygg den blev!! Susanne

    SvaraRadera
  9. Jättefin liten handduk och den lilla spetsen gjorde susen..

    Kram Maidi

    SvaraRadera