onsdag 15 februari 2012

Virus eller inte???

 I går skrev jag ett inlägg och önska alla en härlig alla hjärtans dag
visa några bilder på bla ett par händer som bildade ett hjärta som jag tyckte var så fint
bilden hade jag fått på ett mail
denna bild visa jag med en pannacotta som Hilda dekorera med chocklad hjärtan

Jag hade lovat göra pannacotta 
men när jag kom hem i måndags då var spisen utkastad
som tur var grannen hemma 
så i med ingredienserna i kastrullen en visp i högsta hugg och sen till grannen och värma

tur man har grannar som är hemma när man behöver

Till saken några timmar efter inlägget så kunde en del inte gå in för det visa att jag hade virus på sidan
kom inte in själv idag 
men lyckades att få bort hela inlägget och efter några timmar verkar det vara som vanligt igen
ska nog bara lägga in bilder jag tagit själv känns det som
hoppas det håller sej så


Ja nu är det inget kvar i köket mer än lite skräp 


och idag runt middags tid kom all inredning
OJOJOJ så mycket jobb
tur att vi har snickare som ska göra allt fast gubben ska hjälpa till lite också



idag när vi vakna så hade det kommit en massa snö igen
vet snart inte vart vi ska göra av allt som kommer ner


2 kommentarer:

  1. Kramar till dej oxå på vändagen som vi mest säger i Finland...men jisses va härligt det ska bli i ditt kök.. du får en helt ny köksinredning osv.. jag blir så avis.. skulle jag oxå vilja ha!!! Här har snöat hela dagen..

    SvaraRadera
  2. Spännande att se hur ert nya kök växer fram.
    Här har också kommit en hel del snö. Jag råkar ju gilla snö eftersom jag älskar skidåkningen.
    Kram

    SvaraRadera