onsdag 30 november 2011

Vilket härligt garn jag vann

Igår var jag på stick cafe igen , Varje vecka är det utlottning på kaffebiljetten  och i går vann jag detta härliga garn ..... vilka färger , garnet heter Nordlys superwash


så igår kväll kunde jag inte annat än att börja sticka något..... 



En hatt till i som jag stickat och tovat ...... som min mamma fick i födelsedags present


I morgon är det 1 december och då kommer jag att ha lucköppning och visa något som hör julen till varje dag fram till julafton.

5 kommentarer:

  1. Härligt garn du vann, vilka fina färger.
    Roligt med lucköppning, jag vann en tomte av dig förra året.
    (Jag har svarat på ditt meddelande på fb)
    Kram från Anne-Lie//Skaparglädje

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten! Härliga färger på garnet.

    Kram Birgit

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt garn! Bra att sticka i flerfärgat garn man behöver inte tänka så mycket mönster då. Ser fram emot lucköppning.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så vackert garn, grattis! Vad månde bliva av detta?

    SvaraRadera
  5. va härligt garn!!o färgen va bra. Hihi..jag ska kolla din lucköppning. Hr tänkt ha lucköppning jag oxå , kanske me nån liten vinst i vissa "luckor",,

    SvaraRadera